Wiosenny journal / Spring journal

Hej,


Hdfki i tekturki znakomicie nadają się do większych form scrapowych, np. albumów, notatników itp. Ja wykorzystałam je do wiosennego journala, zarówno na okładce okładek jak i kartach w środku. Dużą kurkę hdf ozdobiłam papierami, piórami, koronkami, koralikami oraz kokardą. Jej boki wytuszowałam na brązowo, jak również tekturki. Małe kurki z hdf zostawiłam naturalne.
Bazę journala zrobiłam z tektury, środek z kolorowych i scrapowych papierów, starych kartek z książki, kopert, koronkowych dodatków i kwiatów. Na kartach brązowym tuszem odbiłam wzory z maski i całość zszyłam ręcznie. W kilku miejscach umieściłam małe kompozycje z kurkami, kogutami i jajeczkami. Całość zawiązywana jest na podwójną kokardę.

Hello,

HDF and cardboard are perfect for larger scrap forms, e.g. albums, notebooks, etc. I used them for the spring journal, both on the cover and inside pages. I decorated a large hdf hen with paper, feathers, lace, beads and a bow. I inked its sides in brown, as well as cardboard. I left the small hdf cocks natural. I made the base of the journal from cardboard, the middle from colored and scrap papers, old book pages, envelopes, lace accessories and flowers. I stamped the patterns from the mask on the cards with brown ink and sewed the whole thing by hand. In several places I placed small compositions with hens, roosters and eggs. The whole is tied with a double bow
.






Komentarze

Popularne posty