Wiosenna łąka / Spring meadow

Cześć, tu Dzika Fossa. 

Wiosna bardzo długo daje na siebie czekać, więc postanowiłam zrobić dla Was coś bardzo wiosennego - zarówno w kolorach jak i temacie:)

Layout z zajączkami na łące to coś, co tworzyło się bardzo przyjemnie. Bardzo uniwersalną bazę z najnowszej kolekcji podkleiłam papierem scrapowym i położyłam maskę z zajęczymi uszkami. Następnie przykleiłam kompozycję z małych hdf-ek: zajączków i gałązek, które wcześniej zagessowałam. Dodałam trochę suszonych dodatków , podbarwiłam farbami akrylowymi i znów musnęłam gessem. Jeszcze tylko napis – i gotowe!

Hi, this is Dzika Fossa. 

Spring gives you a long time to wait, so I decided to do something very spring for you - both in colors and theme :) 

Layout with bunnies in the meadow is something that was very pleasant to create. I glued a very universal base from the latest collection with scrap paper and put a mask with bunny ears. Then I glued a composition of small hdfs: bunnies and twigs that I had thickened earlier. I added some dried additives, tinted with acrylic paints and brushed again with gess. Just an inscription - and it's done!







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty