Domek relaksu / Relaxation cottage

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam domek relaksu. Do bazy domku dokleiłam dekorację w postaci okna z okiennicą, tła paski i kwiatów. Przed domkiem postawiłam płatek, a na nim pojawił się napis na mini szyldzie. Na bazie pojawił się murek.
Całość pomalowałam brązowymi farbami, a następnie dodawałam błysku pastami, mgiełkami oraz rozjaśniłam projekt farbami w odcieniach beżu. Dodatkowo dołożyłam liście wycięte z koronki, kwiaty z foamiranu oraz mech chrobotek. Na koniec posypałam domek brązowym piaskiem. 

Hello!
For today's inspiration, I prepared a relaxation cottage. I attached a decoration to the base of the cottage in the form of a window with shutters, background stripes, and flowers. In front of the cottage, I placed a petal, and on it appeared a mini sign with a message. A small wall appeared on the base. I painted the entire structure with brown paints, then added shine with pastes, mists, and brightened the project with beige-toned paints. Additionally, I added leaves cut from lace, flowers made of foamiran, and moss. Finally, I sprinkled the cottage with brown sand.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com











Komentarze

Popularne posty