Zimowa ramka w stylu vintage / Winter frame in vintage style

Chciałabym Wam pokazać moją pierwszą inspirację dla Artistiko. Jest to zimowa ramka w stylu vintage. Kocham zimę, nawet tą mroźną, nic dziwnego zatem, że to jej poświęciłam styczniowy projekt.

Do stworzenia pracy użyłam dwóch ramek od Artistiko. W swoich projektach często sięgam po brązową farbę – tutaj chciałam żeby efekt był bardzo vintage – dlatego użyłam kilku odcieni brązu. Tworząc tło pracy sięgnęłam po dwa szablony Artistiko – jeden z rombami, a drugi z napisami. Wzory z szablonów przeniosłam używając szpatułki oraz lekkiej pasty modelującej.
Jako wisienkę na torcie przykleiłam śnieżynkę HDF do kokardy na górze pracy.

Z tyłu ramki użyłam szablonu z rombami oraz brązowej farby. Przód i tył pracy pochlapałam rozwodnioną białą i brązową farbą.

Mam nadzieję, że mój efekt zimy w stylu vintage Wam się spodoba.

Pozdrawiam,
Kasia Orska

I would like to show you my first inspiration for Artistiko. This is a vintage winter frame. I love winter, even the frosty one, so it is no wonder that I dedicated my January project to it.
To create the work, I used two frames from Artistiko. I often use brown paint in my projects - here I wanted the effect to be very vintage - so I used several shades of brown. When creating the background of the work, I used two Artistiko stencils - one with diamonds and the other with inscriptions. I transferred patterns from stencils using a spatula and light modeling paste.
As the icing on the cake, I glued an HDF snowflake to the bow at the top of the work.
On the back of the frame I used a stencil with diamonds and brown paint. I splashed watered-down white and brown paint on the front and back of my work.
I hope you like my vintage winter effect.

Regards,
Kasia Orska










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty