Serce pozytywnych myśli / Heart of positive thoughts

Witam Was w Nowym Roku, to moja pierwsza inspiracja dla Artistiko. 
Bazą pracy jest duże serce, które najpierw zagruntowałam. Następnie odbiłam pastą strukturalną wzór z szablonu i namalowałam deski. Serce postarzyłam przetarciami i chlapaniem. 
Dekory z HDF pomalowałam farbą akrylową w kolorze miętowym i lekko przetarłam patyną olejną. Na motylku odbiłam stempel. 
Na dole serca przykleiłam materiał jutowy, który stworzył kieszonkę. Można w nią wsunąć sztuczne lub suszone gałązki roślin. Dodatkowo do klamerki można przyczepiać wszystkie pozytywne myśli i wiadomości. 
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, samych pięknych dni!

Welcome to the New Year, this is my first inspiration for Artistiko.
The basis of the work is a big heart, which I primed first. Then I reflected the pattern from the stencil with a structural paste and painted the boards. I aged my heart with rubbing and splashing.
I painted the HDF decors with mint acrylic paint and lightly rubbed them with oil patina. I stamped on the butterfly.
At the bottom of my heart I glued the jute fabric that created a pocket. Artificial or dried twigs of plants can be inserted into it. In addition, all positive thoughts and messages can be attached to the buckle.
I wish you all the best in the New Year, only beautiful days!








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty