Bombki z misiami i papierem ryżowym Artistiko / Baubles with bears

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bombki z uroczymi misiami z papieru ryżowego Artistiko (09). Pochodzi on z nowej kolekcji świątecznej. W swoim projekcie użyłam też bombek z nakładką, szablonu oraz tekturek Artistiko.

Na początku wszystko pomalowałam gesso oraz białą farbą akrylową. Następnie nakleiłam papier ryżowy. Jedną bombkę pomalowałam na brązowo, a drugą przetarłam farbą tylko na brzegach. Dokleiłam wyciski z gliki (gałązki, jarzębinę, szyszki i sznur) oraz tekturki (gwiazdki). Dookoła sznurów z glinki domalowałam cień. Następnie odbiłam wzór z szablonu. Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi. Gałązki pomalowałam lakierem szklącym i dokleiłam brokat oraz mikrokulki szklane – tak, aby wszystko się pięknie błyszczało imitując śnieg. Na końcu prace pokropiłam rozwodnioną farbą akrylową oraz dokleiłam brązowe kokardy.

Mam nadzieję, że taka wersja bombek Wam się spodoba.

Pozdrawiam,

Kasia Orska.

Today I would like to show you baubles with cute bears from Artistiko rice paper (09). It comes from the new Christmas collection. In my project I also used baubles with an overlay, a stencil and Artistiko chipboards.

First I painted everything with gesso and white acrylic paint. Then I glued rice paper. I painted one bauble brown and the other one I rubbed with paint only on the edges. I glued clay impressions (twigs, rowan, pine cones and a string) and chipboards (stars). I painted a shadow around the clay strings. Then I stamped the pattern from the stencil. I painted everything with acrylic paints. I painted the twigs with glazing varnish and glued glitter and glass microbeads - so that everything shines beautifully, imitating snow. Finally, I sprinkled the work with watered down acrylic paint and glued brown bows.

I hope you like this version of the baubles.

Best regards,

Kasia Orska.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty