Jesienny orzeszek z papierem ryżowym Artistiko / Autumn peanut

Hejka
Witajcie kochani.
Jesień zawitała już na całego więc czas na jesienne projekty!!!
Jestem niepoprawną jesieniarą - uwielbiam zakopać się w kocyku z kubkiem ciepłej herbatki. Uwielbiam też jesienne kolory i dlatego właśnie dzisiaj taka energetyczna praca. Miała być bardziej stonowana ale nie wyszło, bo te pomarańcze i żółcie aż do mnie krzyczały.
Wykorzystałam tutaj bazę dwuczęściową, którą jak zawsze najpierw zabezpieczyłam białym gesso.  Następnie przykleiłam papier ryżowy a na tył i wierzchnią część bazy nałożyłam pastę modelującą przez szablon. Gdy całość przeschła dodałam trochę koloru wykorzystując do tego farby akrylowe w płynie. Teraz przyszedł czas na ułożenie jesiennej kompozycji i praca gotowa.
Dajcie znać czy lubicie jesienne projekty.
Buziaki

Hello, dears.
Autumn has already arrived, so it's time for autumn projects!!!
I'm an incorrigible autumn girl - I love to bury myself in a blanket with a cup of warm tea. I also love autumn colors and that's why today's work is so energetic. It was supposed to be more subdued but it didn't work out, because those oranges and yellows were screaming at me.
Here I used a two-part base, which, as always, I first secured with white gesso.  Then I glued the rice paper and applied modeling paste through the stencil to the back and top of the base. When everything was dry, I added some color using liquid acrylic paints. Now it's time to arrange the autumn composition and the work is ready.
Let me know if you like autumn projects.
Kisses









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty