Design Team 2020-2021

Witajcie!
Dziękujemy za taki odzew na nasz DT CALL i wszystkie nadesłane zgłoszenia. Wybór był  dla nas niezwykle trudny. Każdy mail został dokładnie przeczytany, projekty obejrzane i jak zawsze w takich sytuacjach pojawił się żal, że ilość miejsc w dt jest bardzo ograniczona. 

Nadszedł jednak czas na przedstawienie nowego składu naszego DT 2020-2021, który rusza od sierpnia!!
Niezwykle utalentowane i pełne pasji dziewczyny, których projekty z artistikowymi wyrobami zobaczycie już wkrótce. Miłośniczki scrapbookingu, tworzenia kartek, decoupage, mixedmediów i wszelkich artystycznych form!! W pięknym stylu będą Was inspirować naszymi HDF-kami, papierami do scrapbookingu i maskami.


Dołączyły do nas Agnieszka Mirkowska, Magda Donat, Agnieszka Celejewska i Emilia Baczyńska. Nasz zespół nadal wspierają Marlena Bandera, Beata Bączek, Asia Szczurowska, Magda Urbaniak i Kasia Salmanowicz, które są twórczo uzależnione od artistikowych produktów;) 

Serdecznie dziękujemy Annie Iwanowskiej i Magdzie Kamińskiej za wszystkie cudowne projekty, którymi czarowały na naszym blogu <3 

-----
Cześć, mam na imię Emilia. Z zawodu jestem grafikiem, z pasji rękodzielnikiem, hobbistycznie piszę opowiadania. Jeżdżę na łyżwach, mam kota i kocham moje miasto Wrocław. Twórczość towarzyszy mi nieprzerwanie przez całe życie. Jestem raczej introwertykiem więc zamknięcie się w pracowni na cały dzień, by móc sobie podłubać w kolejnym projekcie, to dla mnie idealne spędzenie czasu. Jestem fanką miniaturek, smoków, gwiazd i muchomorów. Te ostatnie dość często pojawiają się w moich pracach. Lubię mieszać techniki, a moją słabością jest brokat, którego (przyznaję się) czasami nadużywam :) Jestem dumna i zaszczycona, że będę mogła inspirować Was w Teamie Artistiko. Mam nadzieję, że moje prace będą dla Was dobrym natchnieniem.

-----
Witajcie. Z tej strony Magda Donat. Od 10 lat prowadzę pracownie na Mazurach, w której tworzę i uczę wielu technik. Jestem pasjonatką wszelkich technik rękodzielniczych. Scrapuję, mediuję, filcuję i dekupażuję. Uwielbiam florystykę i układanie kompozycji kwiatowych. Dobrze znane mi jest również utwardzanie tkanin za pomocą preparatów Powertex. Wszystko to sprawia, że tworzenie jest sensem i wielka pają mojego życia. Mam nadzieję zaciekawić Was i inspirować moimi pracami.

-----
Mam na imię Aga i tworzę swoją Przestrzeń Twórczą ( www.przestrzentworcza.blogspot.com). Rękodziełem zajmuję się od ponad 9 lat. Początkowo zafascynowała mnie technika decoupage, potem przyszedł czas na scrapbooking, aż ostatecznie trafiłam na warsztaty mixedmedia i ta technika skradła moje serce. Uwielbiam tę swobodę i nieprzewidywalność jaką daje technika mixedmedia oraz to, że nigdy do końca nie wiem jaki będzie efekt końcowy mojej pracy ;-)

-----
Cześć,
nazywam się Agnieszka Mirkowska, choć lepiej mi pasuje Aga. W sieci moją twórczość można znaleźć jako Scrapeciarnia. Jestem pełnoetatowym naukowcem i mamą, a luki w czasie wypełniam moim hobby. Uwielbiam tworzyć kolorowe, kwiatowe projekty z nutką klimatów vintage. Tworzę zarówno kartki, dekoracje na bazach o różnych kształtach, jak i klasyczne LO. Lubię eksperymentować, zarówno z mediami, jak i formą i łapać w swoich projektach ulotne chwile. Mam nadzieję, że projekty wykonane w ramach DT Artistiko wywołają uśmiech na Waszych twarzach i zainspirują Was do tworzenia i rozwijania się.

--------------------
Asię Szczurowską możecie poznać po niezwykłej wyobraźni i baśniowo magicznych klimatach, które nieustannie wplata w Swoje inspiracje. Pokazuje jak w niebanalny sposób wykorzystać nawet najbardziej tradycyjne elementy. To kolejny sezon, w którym projekty Asi będą gościć na naszym blogu.

Magda tworzy głównie mixed mediowe projekty, romantyczne choć z pazurem i drobinkami brokatu;) Przez ostatnie pół roku inspirowała Was naszymi wyrobami, doskonale łącząc artistikowe kolekcje papierów z HDF-kami, co oczywiście możecie zobaczyć na naszym blogu. 

Beata od lat dumnie reprezentuje artistikowy team. Nie brak jej pomysłów, na kolejne cudowne projekty z HDF-ami w roli głównej. W jej wykonaniu zobaczycie piękne warstwowe kompozycje pełne detali, do których idealnie dopasowuje własnoręcznie wykonane kwiaty z foamiranu.

Marlena po raz kolejny występuje w roli koordynatora naszego zespołu, dba o nasz blog i Instagram, aby na bieżąco dostarczać Wam porcję inspiracji w wykonaniu naszego zespołu :) Sama tworzy głównie projekty mixed mediowe, chociaż to decoupage wciągnął ją w rękodzielniczy świat.

Kasia właścicielka :) projektuje Wasze ulubione artistikowe wyroby. Uwielbia mixed media i warsztatowe spotkania, na których pokazuje możliwości jakie dają HDF-ki.

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty