KIT Artistiko YouTube HOP - WYGRANA!!

Witajcie, 
pamiętacie nasz YouTube HOP z KITem? Dziś mamy przyjemność zaprezentować Wam zwycięski projekt w całej okazałości;))

Emilia Baczyńska: "Projektując i tworząc lubię, żeby praca opowiadała jakąś historię. Czasami jest ona bardzo symboliczna, a czasami rozbudowana. Nie inaczej było też przy pracy z kitem Artistiko. Stworzyłam pracę nawiązującą do zodiakalnego raka. Jak wiadomo jest to znak wodny więc nadałam jej klimat oceanicznych głębin. Oprócz wycinanek HDF znajdujących się w zestawie użyłam wycisków z masy plastycznej - gwiazd i księżyca. Nawiązują one do nieba odbijającego się w wodzie oraz do zodiaku.
A na samym dnie, dostępnym tylko dla nurka, znajduje się klucz do serca :)
Moje prace prezentuję na blogu:  https://boxemi.blogspot.com  
Zawodowo jestem grafikiem, a po godzinach zajmuję się wszelakim rękodziełem, ostatnio dominują u mnie prace mixed-media ale lubię też szydełkować, malować, lepić, tworzyć lalki i miniaturki."







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty