Latarnia morska / Lighthouse

Hej hej :)

Dziś przychodzę do Was w nieco odświętnym nastroju - to moja ostatnia inspiracja 
w ramach DT Artistiko! Po dwóch latach przyszła pora na ustąpienie miejsca :) 
Oczywiście nadal będę korzystać z hdfków, bo bardzo je lubię, ale teraz będę to robić 
bardziej "prywatnie". Chciałam, żeby ta ostatnia inspiracja była wyjątkowa i 
postanowiłam sięgnąć po jeden z pierwszych produktów, 
które w Artistiko kupiłam - latarnię morską. 

To właśnie od morskiej kolekcji "Ahoj!" zaczęła się moja przygoda z hdfkami Artistiko, 
ale jakoś tak si wydarzyło, że wzory z tej kolekcji przeleżały dwa lata 
czekając na swą kolej... Teraz latarnia morska nie tylko kojarzy mi się z morzem
(nad którym mieszkam), ale też z urlopem nad jeziorem (z którego właśnie wróciłam). 
Udało mi się wykorzystać trochę naturalnych elementów - m.in. muszle i kamienie
zebrane nad jeziorem Serwy :) Będę mieć teraz zatem wspaniałą pamiątkę - i po wakacjach,
i po przygodzie z Artistiko. 

Hello hello :)
 
Today is a little bit special day for me and a special inspiration - it is my last
inspiration as Artistiko Design Team Member. After two yeras I felt it's time to 
leave some space for other amazing crafters. I still will be using Artistiko's 
products but in more "private" way :) I wanted to make this final project special 
and I decided to use a design, which was one of the first I bought from Artistiko - 
the lighthouse! 

"Ahoj!" collection stole my heart, but actually I never had a chance 
to use it. I was always "saving" it for better occasion. Well - now is the time! 
Now it's not only connected to my beloved sea (I live on the coast of Poland), but 
also it reminds me of vacation near the lakes (which I just got back from). I even 
managed to use some natural elements - like stones and seashells found in the 
Serwy lake :) Now I will have a great souvenir - not only from the vacation, 
but also from this amazing adventure with Artistiko. 








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty