Kartka okolicznościowa / Greeting Card

Cześć,
Lubię łączyć ze sobą nasze kolekcje papierów. W przypadku dzisiejszej kartki połączyłam ze sobą papiery z kolekcji „My Garden” oraz „Vintage Meadow”.

Kwiaty z obu kolekcji pięknie ze sobą się komponują. Nie mogłabym być sobą, jakbym trochę nie 
pomediowała. W tym przypadku przy pomocy maski z rombami nałożyłam pastę strukturalną, a następnie użyłam mgiełek dla dodania koloru. Aby kolor nie był zbyt intensywny przetarłam całość białym gesso. Następnie czekała mnie zabawa z wyciętymi elementami, HDFami i innymi dodatkami.

Powstała romantyczna kartka.

Hi!

I like to mix our paper collections. In the case of today's card, I joined papers from "
My Garden" and "Vintage Meadow" collections.

Flowers from both collections fit nicely together. I wouldn't be myself if I didn't use some media. In that project I used structural paste with stencil and added color with sprays. I dulled the colors a bit with white gesso. In the end, I played around with some cut elements, HDF's and other additives. 
delicateromantic card emerged.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty