Astrologiczna tabliczka / Astrological tablet

Witajcie,

Tabliczki to zdecydowanie moje ulubione bazy. Tym razem chciałam skupić się na astrologii, ciałach niebieskich, które podobno mają wpływ na to jakie cechy osobowości mamy. Tabliczkę pokryłam serwetką i postarzyłam za pomocą tuszy, wosków i płynnych akryli. Do tego projektu świetnie pasował mi podzielony zegar, który w bardzo fajny sposób urozmaiciły moją kompozycje i tło. 

Hello,

Plates are definitely my favorite bases.  This time I wanted to focus on astrology, the celestial bodies that supposedly influence what personality traits we have.  I covered the plate with a tissue paper and aged it with inks, waxes and liquid acrylics.  For this project, the split clock suited perfectly and in a very nice way diversified my composition and background.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty