Oceaniczny trybik / Ocean gear

Hej,

dziś mój debiut na blogu Artistiko, na tę okazję wybrałam morski projekt. Jako bazę wykorzystałam trybik w średnim rozmiarze. Mogłoby się wydawać, że to kształt do typowo męskich lub steampunkowych prac, ale nic bardziej mylnego! 
Zanim przystąpiłam do układania kompozycji, całą powierzchnię pokryłam czarnym gesso, pastami oraz farbami akrylowymi i pozwoliłam jej dobrze wyschnąć. W kompozycji pojawiły się odlewy z żywicy, papierowe elementy i jeszcze więcej trybików.
Gdy już byłam zadowolona z efektu, podkreśliłam detale białym woskiem.

Hi,

Today is my debut on Artistiko blog and I've chosen a maritime project to show you. As a base, I used a medium sized cog. It might seem like this shape matches only for typically masculine or steampunk works, but you couldn't be further from the truth!
Before I started to arrange the composition, I covered the whole surface with black gesso, structural paste and liquid acrylics and let it dry completely. In my project you can find resin castings, paper elements and even more cogs (in different sizes).
Once I was happy with the result, I highlighted some details using a white wax.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty