Wieszak na ręcznik/ A towelrack

Witajcie,      

Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje jeszcze do wakacji. Spróbowałam zatrzymać ciepło, kwiaty i śpiew ptaków na dłużej i stworzyłam wieszaczek na ręczniki. Będzie wakacyjnym akcentem podczas jesiennej pluchy.

Wieszak oraz elementy HDF pokryłam białym gesso, następnie zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski i pasty pękającej. Całość pokolorowałam mgiełkami, a w okno wkleiłam papierowy krajobraz z kolekcji Vintage Meadow.

Jest kolorowo i wakacyjnie!

Hi,

My today's inspiration still relates to the holidays. I tried to keep the heat, flowers and birds singing for longer and created a towel rack. It will be a holiday accent during the autumn weather. At the beginning I applied whitegesso on the towelrackand the HDF elementsand made a pattern with a mask and cracklepaste. Then, I colored the project with mists, andpasted a paper landscape from the Vintage Meadow collection into the window.

It is very colorful!







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

  1. Ależ ten wieszak jest zbyt piękny na ręczniki! :o Cudowna inspiracja, właśnie szukałam czegoś do przedpokoju (gdzie wszyscy to zobaczą) na klucze. :D Podziwiam talent i wyobraźnię. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty