Design Team 2021-2022

Z OGROMNĄ radością witamy nowy Design Team!!

W dalszym ciągu będą Was inspirować Marlena Bandera, Kasia Salmanowicz, Beata Bączek i Agnieszka Celejewska. Dołączyły do nas Iwona Marchewka Reniferove i Alicja Staszak oraz gościnne projektantki Kasia Bogatko-Skoczypiec i Jennifer Collos.



Już nie możemy się doczekać tych wszystkich cudownych projektów, które wyjdą spod rąk naszych utalentowanych projektantek.

Zapraszamy na nasz fanpage i Art Grupę Artistiko, gdzie znajdziecie masę inspiracji.

Tymczasem kilka słów o nowych projektantkach, których dzieła zobaczycie już wkrótce.

---

Alicja Staszak:
"Hej, nazywam się Alicja, na co dzień jestem ilustratorką i tworzę wzory na różne powierzchnie użytkowe.
Od kilku lat pasjonuję się scrapbookingiem, a przede wszystkim mediowaniem. Uwielbiam warstwy, tekstury, morskie klimaty oraz akcenty związane z naturą.
W ciągu najbliższych miesięcy będę inspirować tutaj na blogu Artistiko pokazując moje projekty, które mam nadzieję przypadną wam do gustu."


---

Iwona Marchewka Reniferove:
"Cześć ! Z tej strony Reniferove i bardzo się cieszę, że mogę inspirować dla Artistiko. Tworzę w technice mixed media i lubię różne style, to co powstanie w dużej mierze zależy od mojego nastroju. Czasem jest to ciężki zębatkowy projekt pokryty rdzą, delikatne projekty pełne kwiatów i koronek, a innym razem magiczny świat pełen brokatu, mocnych kolorów i naturalnych dodatków. Mam nadzieję, że nie będziecie się ze mną nudzi."


---

Kasia Bogatko Skoczypiec:
"Cześć! Moja przygoda z szeroko pojętym scrapbookingiem zaczęła się około 11 lat temu. Najpierw tworzyłam głównie z papieru - kartki, layouty, dużo kwiatów, warstw i dodatków. Jednak to w świecie mixed media odnalazłam się najlepiej. W tej chwili moja główna miłość to styl vintage, doprawiony rdzą, tuszami, farbami, gesso. Mam nadzieję, ze dzięki nim produkty Artistiko nabiorą nowych kolorów. Bardzo się cieszę, że będę mogła Was inspirować."


---

Jennifer Collos:
"I am Jennifer, known by the nickname byniniscrap. I live in France. I have 3 boys. I've been scraping for 17 years now. I have a mixed media shabby style. I like to work mostly with tables, tags. I am happy to work for Artistiko."
"Jestem Jennifer, znana pod pseudonimem byniniscrap. Mieszkam we Francji. Mam 3 chłopców. Scrapuję od 17 lat. Uwielbiam mixed media w stylu shabby. Lubię pracować głównie z tagami. Bardzo się cieszę, że będę tworzyć dla Artistiko."




---




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty