Dziecięce pudełko/koperta 3d na zdjęcia / Children's box / 3d envelope for photos

Witajcie!

Lubię tworzyć prace dziecięce, a że dawno żadnej pracy dziecięcej nie zrobiłam, więc moja dzisiejsza inspiracja jest właśnie w takiej tematyce. Przygotowałam pudełko, kopertę 3D na zdjęcia maluszka. Do środka włożyłam kilka mat na zdjęcia, które ozdobiłam wzorem zrobionym przez maskę, użyłam do tego niebieskiego tuszu. Na matach najlepiej będzie wyglądało zdjęcie 9x13 cm. Przód pudełka ozdobiłam ramką z gwiazdkami z HDFki i tekturkami: bucików, agrafki i serduszka. Wszystkie te elementy wyembosowałam beżowym pudrem z dodatkiem złotych drobinek.  Zrobiłam też wzór przez tą samą maskę co na matach, ale tym razem użyłam pasty modelującej.

Hello!

I like to create children's works, and since I haven't done any children's work for a long time, so my today's inspiration is in this topic. I prepared a box, a 3D envelope for the baby's photos. Inside I put some photo mats, which I decorated with a pattern made by the mask, I used blue ink for this. A 9x13 cm photo will look best on mats. I decorated the front of the box with a frame with stars made of HDF and cardboards: shoes, safety pins and hearts. I embossed all these elements with beige powder with the addition of gold particles. I also made a pattern through the same mask as on the mats, but this time I used modeling paste.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty