Kartka dla niej i dla niego / A card for him and her

Witajcie!

Mam dzisiaj dla Was podwójną inspirację :), a mianowicie dwie kartki, jedną dla kobiety, a drugą dla mężczyzny. Sięgnęłam po steampunkowe tekturkowe nowości. Przygotowałam, wyjątkowo, kartki do koperty, bez kwiatów 3D. Bazy okleiłam papierem scrapowym, drugą warstwę każdej z kartek przejechałam radełkiem. Z elementów do wycięcia i tekturek ułożyłam kompozycję. Praktycznie każdy element, który jest na kartce, jest na dystansie.
W kobiecej kartce użyłam tekturek: skrzydła i balon. Natomiast do męskiej kartki wybrałam zestawy, w których były trybiki i łańcuchy.
Tekturek tym razem niczym nie barwiłam, bo pasowały mi w takim naturalnym, swoim kolorze.

Hello!

Today I have a double inspiration for you :), namely two cards, one for a woman and the other for a man. I reached for steampunk cardboard novelties. I prepared, exceptionally, envelope cards, without 3D flowers. I covered the bases with scrap paper, the second layer of each of the cards I passed with a knurl. I made a composition from the elements to be cut out and cardboard. Virtually every element that is on the sheet is at a distance.
In the female card I used cardboards: wings and a balloon. For the men's card, I chose sets with gears and chains.
This time I did not dye the cardboards with anything, because they suited me in such a natural, their color.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty