Zestaw Ślubny / Wedding set

Witajcie!!!

Zanim zacznę zabawę z najnowszymi HDF-kami postanowiłam jeszcze wykorzystać nową Ślubną kolekcję tekturek.

Papier scrapowy wycięłam w rozmiarze troszeczkę mniejszym niż baza kartki. Następnie przykleiłam tekturki, pamiętając o wyrównaniu poziomu – w tym celu idealnie sprawdziły się resztki tektury po wyciągnięciu wzoru. W tym momencie mnie olśniło, że przecudną Ślubną Parę mogłam najpierw potuszować albo zaembossować, ale ponieważ było już za późno to postanowiłam posypać ją brokatem – dzięki czemu cudownie się błyszczy. Kolejnym krokiem było zbudowanie ozdobnych kompozycji, do których użyłam kwiatów z papieru, wyciętych elementów, tekturek, koralików i ogromu, jak na mnie, błyszczących dodatków. Efekt możecie zobaczyć sami.
Kto z Was chciałby otrzymać taką pamiątkę?

Hello!!!

Before I start playing with the latest HDFs, I decided to use the new Wedding collection of chipboards.

I cut the scrap paper in a size slightly smaller than the base of the card. Then I glued the chipboard, remembering to align the level – the remains of chipboard after pulling out the pattern worked perfectly for this purpose. At that moment, it dawned on me that I could first cover up or emboss the gorgeous Wedding Couple, but because it was too late, I decided to sprinkle it with glitter – thanks to which it sparkles wonderfully. The next step was to build decorative compositions, for which I used paper flowers, cut out elements, chipboards, beads and a lot of, for me, shiny accessories. You can see the effect yourself.
Who of you would like to receive such a souvenir?









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty