Łap chwile! / Catch the moment!

Im człowiek starszy, tym bardziej zauważa, że czas niemiłosiernie ucieka. 

Cieszymy się z przeżytych chwil, ale wiemy też, że zmarnowane szanse już nie wrócą. 

Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z zegarem przypominającym o upływie czasu, ale też motywującym do czerpania z życia pełnymi garściami. Wyobrażania sobie, odkrywania i łapania tych ulotnych "momentów". 

Moja dzisiejsza inspiracja powstała na bazie dużego trybika. W pracy wykorzystałam bardzo dużo różnych mniejszych trybików - zarówno tych z hdf, metalu jak i odlanych z żywicy. 

Pracę zaczęłam od pomalowania baz farbą akrylową, następnie dodałam wzór przez maskę. Ułożyłam kompozycję. Oczywiście nie zabrakło również mniejszych i większych kuleczek 3D dla nadania dodatkowej faktury. A później bawiłam się różnymi mediami: farbami akrylowymi, liquidami, mgiełkami, woskami aż uzyskałam efekt, który mi się spodobał. Napisy pobieliłam a następnie potuszowałam. Papier przykleiłam do bazy i pomalowałam preparatem do spękań.

Bawiłam się przy tym niesamowicie i Was również zapraszam do takiej twórczej zabawy. Może macie media, których do tej pory nawet nie wypróbowaliście??? Warto je w końcu wyciągnąć i wykorzystać. 

Buziaki.

The older you get, the more you notice that time is running out.

We are happy with the moments we experienced, but we also know that the wasted opportunities will never come back.

That's why today I come to you with a clock, reminding you of the passage of time but also motivating you to enjoy life to the fullest. Imagining, discovering and catching these fleeting "moments".

My today's inspiration was based on a large cog. In my work, I used a lot of different smaller cogs - both those made of HDF, metal and cast in resin.

I started working by painting the bases with acrylic paint, then added a pattern through a mask. I created a composition. Of course, there were also smaller and larger 3D balls to give additional texture. And then I played with different media: acrylic paints, liquids, mists, waxes until I achieved the effect I liked. I whitened the inscriptions and then inked them. I glued the paper to the base and painted it with a crackle glaze.

I had a lot of fun with it and I invite you to join in the creative fun as well. Maybe you have media that you haven't even tried yet??? It's worth taking them out and using them.

Kisses.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com









Komentarze

Popularne posty