Ogródek 3D / Garden 3D

Najnowsza kolekcja „Easter Bunny” to nie tylko piękne HDF-ki i tekturki, ale przede wszystkim fantastyczne bazy 3D. Prezentuję Wam mój pomysł na ogródek. U mnie w wydaniu bardzo wiosennym, w jasnych barwach, z dodatkiem zieleni i różu. 
W projekcie wykorzystałam uroczego królika z jajkami z najnowszej kolekcji, a także dodatki HDF z wcześniejszych kolekcji, które do ogródka pasują idealnie - konewka i taczki, na których dodatkowo umieściłam jajka podklejone papierem scrapowym. Na płotek nałożyłam pastę strukturalną i wykonałam imitację desek.  Na daszku zrobiłam dachówki z masy superlekkiej. 
Baza jest rewelacyjna i daje wiele możliwości ozdobienia. A Wy macie już pomysł na swój ogródek?

The latest collection "Easter Bunny" is not only beautiful HDFs and chipboards, but above all fantastic 3D bases. I present you my idea for a garden. For me in a very spring edition, in bright colors, with the addition of green and pink. 
In the project I used a cute rabbit with eggs from the latest collection, as well as HDF accessories from earlier collections  that fit perfectly into the garden - a watering can and wheelbarots, on which I additionally placed eggs glued with scrap paper. I applied a structural paste to the fence and made an imitation of the boards. On the roof I made tiles from a super light mass.
The base is sensational and gives many possibilities to decorate. And you already have an idea for your garden?








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com








Komentarze

Popularne posty