Wiosenny stojak na jajka wielkanocne / Spring Easter egg stand

Moja dzisiejsza inspiracja jest ściśle związana z wiosną. Choć za oknem nadal jest ponuro postanowiłam wprowadzić trochę kolorów i ozdobić kolejną bazę 3D od Artistiko – stojak na jajka, używając nieco żywszych barw. O tym jak złożyć taki stojak dowiecie się z kanału Youtube Artistiko. W swojej pracy użyłam też innych elementów z najnowszej kolekcji Artistiko „Easter Bunny” - tekturek – wianka, ptaszka i motylków. Dodałam również jedno jajko - dekor HDF z innej kolekcji. Postanowiłam też zrobić cztery dodatkowe jajka – dwa z papierem ryżowym oraz dwa pomalowane na niebiesko i zielono – aby stojak wdzięcznie prezentował swoje możliwości.

Na początku złożyłam stojak. Następnie pomalowałam wszystkie elementy gesso i białą farbą akrylową. Nakleiłam papier ryżowy na dwa jajka i stojak. Potem dokleiłam tekturki oraz wyciski z glinki – kwiaty, motylki, listki i sznur dookoła. Wszystkie elementy pomalowałam farbami akrylowymi i zabezpieczyłam lakierem. Na najniższym piętrze stojaka dokleiłam jajko HDF oraz mniejsze jajka styropianowe i ptaszka. Przy pomocy brązowej farby zrobiłam cienie. Pracę pokropiłam rozwodnioną białą i brązową farbą. Myślę, że Wy też już czekacie z utęsknieniem na wiosnę – mam nadzieję, że moja praca przywoła ciepłe wspomnienia wiosennych dni :)

Pozdrawiam,
Kasia Orska

My inspiration today is closely related to spring. Although it's still gloomy outside, I decided to introduce some colors and decorate another 3D base from Artistiko - an egg stand, using slightly more vivid colors. You can learn how to assemble such a stand from the Artistiko YouTube channel. In my work, I also used other elements from the latest Artistiko "Easter Bunny" collection - chipboards - a wreath, a bird and butterflies. I also added one egg - HDF decor from another collection. I decided to make four additional eggs - two with rice paper and two painted blue and green - so that the stand gracefully presents its capabilities.
First, I assembled the stand. Then I painted all the ele

ments with gesso and white acrylic paint. I glued rice paper onto two eggs and a stand. Then I glued chipboards and clay impressions - flowers, butterflies, leaves and rope. I painted all the elements with acrylic paints and secured them with varnish. On the lowest floor of the stand, I added an HDF egg and smaller Styrofoam eggs and a bird. I made shadows using brown paint. I sprinkled the work with watered down white and brown paint. I think you are also already looking forward to spring - I hope that my work will bring back warm memories of spring days :)

Regards,
Kasia Orska









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty