Sielsko-anielsko / Idyllic and angelic

Witajcie kochani. 

Dzisiaj czas na nowości 3D, czyli najnowszą Artistikową bazę - DOMEK Z OTWIERANYM DACHEM!!! 

Wszyscy już marzą o wiośnie ale wokół nadal króluje zima... I to mnie natchnęło, do ozdobienia tej bazy właśnie w takich przedwiosennych klimatach...

Domek oczywiście najpierw skleiłam i pomalowałam białym gesso. Środek dodatkowo zabezpieczyłam lakierem.  

Na daszek przykleiłam korę. Boki domku ozdobiłam pastą pękającą, pastą piaskową, tekturą falistą oraz gdzieniegdzie kuleczkami 3d. Dokleiłam tekturkowe okno i drzwi. Całość pomalowałam gesso a następnie brązową farbą akrylową w płynie. Domek przykleiłam do plastra drewna - dzięki czemu mogłam stworzyć przestrzenną kompozycję wokół chatki. Użyłam mchu, suszonych roślin i gałązek. Nie mogło zabraknąć rewelacyjnego roweru z hdf-u oraz drabinki. 

Jak Wam się podoba taki sielski klimacik?

Przesyłam wielkie buziaki. Oby do wiosny!!!

Hello, dears.

Today it's time for new 3D products, the latest Artistiko base - HOUSE WITH AN OPENING ROOF!!!

Everyone is already dreaming about spring, but winter is still here... And that inspired me to decorate this base in such pre-spring climates...

Of course, I glued the house first and painted it with white gesso. I additionally secured the inside with varnish.

I glued the bark to the roof. I decorated the sides of the house with cracking paste, sand paste, corrugated cardboard and 3D balls here and there. I glued the cardboard window and door. I painted the whole thing with gesso and then with brown liquid acrylic paint. I glued the house to a slice of wood - so I could create a spatial composition around the cottage. I used moss, dried plants and twigs. There was also a fantastic HDF bike and a ladder.

How do you like such an idyllic atmosphere?

I'm sending you big kisses.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty