Album z papierem ryżowym Artistiko / album with rice paper + TUTORIAL

Witajcie! 
Na dzisiejszą inspirację wybrałam dla Was album tagowy z wykorzystaniem najnowszych papierów ryżowych. Album składa się z dwóch okładek HDF oraz pięciu kart. Okładki zabezpieczyłam białym gesso, a następnie pomalowałam białą farbą akrylową, co stanowi idealny podkład pod grafiki z papieru ryżowego. Wybrałam dwie ilustracje z motywem gotyckim i delikatnie wkleiłam je na obie okładki. Aby urozmaicić projekt, dodałam tapowanie z połączenia farb zielonej, niebieskiej i czarnej, co było również wykończeniem każdej wewnętrznej karty po ich oklejeniu papierami scrapowymi. Na przedniej okładce pojawiła się także dekoracja z granatowych róż i czarnej wstążki. 
Zapraszam również do obejrzenia tutorialu. 
Ania - JumperArt  

Hello! 
For today's inspiration, I chose a tag album using the latest rice papers. The album consists of two HDF covers and five cards. I primed the covers with white gesso and then painted them with white acrylic paint, which serves as an ideal base for the rice paper graphics. I selected two illustrations with a Gothic motif and gently glued them onto both covers. To add variety to the project, I added tapping with a combination of green, blue, and black paints, which also served as the finish for each inner card after covering them with scrapbooking papers. The front cover also features a decoration of navy blue roses with a black ribbon. 
I also invite you to watch the tutorial. 
Ania - JumperArt  








TUTORIAL:

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty