Morska muszelka / Sea shell

Witajcie kochani!!!

Czujecie już zapach lata? Bo ja tak!!!

A jak lato to i czas odpoczynku i wakacyjnych przygód.

Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z morską muszelką.

Długo zastanawiałam się jak uzyskać efekt morskiej piany aż przypomniał mi się sposób z przedszkola – bąbelki!!!

Wystarczy odrobina farby, płynu do naczyń i woda. Całość mieszamy a następnie dmuchamy przez słomkę tworząc ogrom baniek, które nakładamy na przygotowaną wcześniej powierzchnię. Gdy całość przeschnie można dodać „bąbelki” innego koloru. Następnie układamy kompozycję – tym razem użyłam juty, sznurka, gazy, mchu i muszelek oraz hdf-ek z letniej kolekcji od Artistiko. Całość delikatnie pobieliłam i pochlapałam białym gesso.

Jak Wam się podoba efekt?

Pozdrawiam.

 

Hello dears!!!

Can you smell summer already? Because I do!!!

And when it's summer, it's also a time for rest and holiday adventures.

That's why today I come to you with a sea shell.

I was wondering for a long time how to achieve the sea foam effect until I remembered the method from kindergarten - bubbles!!!

All you need is a little paint, dish soap and water. Mix everything and then blow through a straw, creating huge number of bubbles that we place on the previously prepared surface. When everything dries, you can add "bubbles" of a different color. Then we arrange the composition - this time I used jute, string, gauze, moss and shells and hdf from the summer collection from Artistiko. I gently whitened the whole thing and splashed it with white gesso.

How do you like the eresult? Best regards.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty