Pocztówka z wakacji w górach / Postcard from a holiday in the mountains

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać inspirację w kształcie pocztówki. Do stworzenia pracy użyłam dekorów z kolekcji „Let’s Camp” Artistiko.

Bazą pracy jest prostokątna ramka. Pomalowałam ją gesso i białą farbą akrylową. Nakleiłam papier ryżowy z górami. Praca miała przypominać tył pocztówki, dlatego domalowałam linie imitujące miejsce na adres. Odbiłam też szablon Artistiko z pieczątką i pismem. Brzeg ramki pomalowałam na zielono i zrobiłam przecierki papierem ściernym. Dokleiłam dekory HDF oraz napis. Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi i zabezpieczyła lakierem matowym. Pracę pochlapałam rozwodnioną farbą w kolorze czarnym i białym. Na końcu delikatnie przetarłam pracę złotą pastą woskową. Mam nadzieję, że moja praca przywoła Wam wspomnienia z gór.

Pozdrawiam,
Kasia Orska.

Today I would like to show you inspiration in the shape of a postcard. To create the work, I used decors from the "Let's Camp" collection by Artistiko.

The basis of the work is a rectangular frame. I painted it with gesso and white acrylic paint. I glued rice paper with mountains. The work was supposed to resemble the back of a postcard. I painted lines imitating the address space. I transferred the Artistiko stencil with a stamp and writing. I painted the edge of the frame green and sanded it with sandpaper. I added HDF decors and an inscription. I painted everything with acrylic paints and secured it with matte varnish. I painted the work with watered down black and white paint. Finally, I gently rubbed the work with gold wax paste. I hope that my work will bring back memories of the mountains.

Regards,
Kasia Orska.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty