Skrzynka na przydaśki / Goodies box

Witajcie kochani!!!

Mamy już czerwiec, więc lato zbliża się wielkimi krokami i choć pogoda czasem daje nam się we znaki (albo upały albo burze z gradem), nie przeszkadza nam to w tworzeniu!!!

Ja dzisiaj zmalowałam sobie skrzyneczkę na przydaśki.

Baza to oczywiście ostatnia nowość od Artistiko.

Wykorzystałam również kilka mniejszych hdf-ek z najnowszej kolekcji Summer Vibes oraz wyszperałam kilka starszych z moimi ukochanymi trybikami i zegarami. Nie mogło zabraknąć również napisów - które uwielbiam!!!

W zamyśle praca miała przypominać drewnianą skrzynię, dlatego po nałożeniu pasty strukturalnej nadałam fakturę przy pomocy zestawu do tworzenia efektu drewna - ale ponieważ ten efekt nie był powalający.
w niektórych miejscach nałożyłam pastę pękającą mającą imitować odchodzącą od desek farbę. Następnie całość pomalowałam płynną farbą akrylową. Mniejsze hdf-ki delikatnie pobieliłam i potuszowałam a następnie przykleiłam do skrzyneczki.

I tak oto praca skończona.

Moja skrzyneczka już stoi na biurku i zapełnia się przydaśkami.  A Wy do czego byście ją wykorzystały?

Pozdrawiam i przesyłam gorące buziaki.

 

Hello dears!!!

It's already June, so summer is fast approaching and although the weather sometimes takes its toll on us (either heat or thunderstorms with hail), it doesn't stop us from creating!!!

Today I painted a box for useful things.

The base is, of course, the latest novelty from Artistiko.

I also used some smaller HDFs from the latest Summer Vibes collection and found some older ones with my favorite gears and clocks. There were also subtitles - which I love!!!

The idea was to resemble a wooden box, so after applying the structural paste, I gave the texture with the help of a wood effect kit - but because this effect was not stunning.
in some places, I applied a cracking paste to imitate the paint coming off the boards. Then I painted the whole thing with liquid acrylic paint. I gently whitened and inked the smaller HDFs and then glued them to the box.

And so the work is done.

My box is already on my desk and is filling up with accessories.  What would you use it for?

Best regards and warm kisses.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty