Dekoracyjne opakowanie na czekoladę / Decorative packaging for chocolate

Hej,

Oryginalnie zapakowana czekolada może być miłym dodatkiem do prezentu lub upominkiem samym w sobie. W okresie świątecznym jest wiele osób, które ucieszą się z tego niezobowiązującego, słodkiego upominku.


Bazę opakowania zrobiłam własnoręcznie, ale można użyć gotowych, które wystarczy ozdobić.
Użyłam papieru z kolekcji Magical Time. Jeden arkusz wystarczył mi do wyklejenia pudełka. Do ozdoby wykorzystałam pojedyncze wycięte elementy oraz hdfy.
Kompozycja zbudowana jest na małej bombce, którą ozdobiłam girlandą, gałązką jemioły oraz wycinankami. Dekory HDF wcześniej pomalowałam rdzawym kolorem, pochlapałam złotą farbą i zabieliłam brzegi.
Całość uzupełniłam odrobiną brokatu, srebrnymi gwiazdkami oraz sizalem.
Pudełeczko zawiązywane jest na wstążeczkę.

Hello, 

Original wrapped chocolate can be a nice addition to a gift or a gift in itself. During the holiday season, there are many people who will be happy with this casual, sweet gift.

I made the base of the packaging myself, but you can use ready-made ones that are enough to decorate.
I used paper from the Magical Time collection. One sheet was enough for me to the box. I used single cut elements and HDFs for decoration.
The composition is built on a small bauble, which I decorated with a garland, a sprig of mistletoe and cutouts. I previously painted HDF decors with a rusty color, splashed them with gold paint and whitened the edges.
I complemented the whole with a bit of glitter, silver stars and sisal.
The box is tied with a ribbon.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty