Wisząca świąteczna dekoracja / hanging Christmas decoration

Witajcie.

Bez wątpienia wkraczamy w okres przygotowań do najpiękniejszych świąt w roku. Postanowiłam, że zdążę ze wszystkim jak sobie wcześniej zacznę tworzyć. Przygotowałam dziś zawieszkę na drzwi. Do jej wykonania wykorzystałam ramkę, łyżwę hdf, kilka gałązek, śnieżynkę, trochę wstążki i sztuczny świerk. Łyżwa stanowi tu jeden z głównych elementów, by dodać jej przestrzenności ozdobiłam ją masą nałożoną przez szablon i wyciskami z silikonowej foremki. Wszystko stylizowałam farbami kredowymi, a na koniec zabezpieczyłam metalicznym woskiem.

Jak Wam się podoba taka ozdoba na drzwi? W okresie świątecznym wieszacie wianki, czy inne ozdoby? Dajcie znać w komentarzu.

Hello.

We are undoubtedly entering the period of preparation for the most beautiful holidays of the year. I decided that I would be able to do everything if I started creating it earlier. I prepared a door hanger today. To make it I used a frame, an HDF skate, a few twigs, a snowflake, some ribbon and an artificial spruce. The skate is one of the main elements here, to add spaciousness I decorated it with a mass applied by a template and impressions from a silicone mold. I styled everything with chalk paints and finally secured it with metallic wax.

How do you like such a door ornament? Do you hang wreaths or other decorations during the holiday season? Let me know in the comment.





Pozdrawiam Magda Donat / Regards Magda Donat

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty