VII urodziny Artistiko - Live / Youtube Tutorial

Kochani,
Początek listopada to był dla nas szczególny czas - obchodziliśmy URODZINY
Zaczęło się od sklepu stacjonarnego w Szczecinku, później pojawił się sklep internetowy i wreszcie NASZE wyroby HDF!! Później maski i papiery do scrapbookingu.
Dziękujemy za to, że przez ten cały czas jesteście z nami, tworzycie z naszymi wyrobami i dzielicie się Swoimi projektami
Zapraszamy Was do zapoznania się z projektami, które powstały specjalnie na tę okazję, w trakcie live oraz w postaci tutoriali na YouTube


OTO PROJEKTY, KTÓRYCH POWSTAWANIE MOGLIŚCIE ZOBACZYĆ PODCZAS LIVE
LIVE TUTORIAL

Cześć,

Artistiko obchodzi swoje urodziny. Z tej okazji zorganizowaliśmy kilka atrakcji, a w jednej z nich miałam swój czynny udział. Razem z Agnieszką postanowiłyśmy zrobić live na dwie pary rąk. Obie wybrałyśmy taką samą bazę i przez pół godziny ozdabiałyśmy ją w swoich stylach. Po pół godzinie, zamieniłyśmy się pracami i każda kończyła projekt, który był zrobiony w innym stylu. Ja lubię intensywne kolory, Aga raczej delikatne, więc było to duże wyzwanie. Jeśli jesteście ciekawi, jakie były etapy powstawania tych projektów, zapraszam Was na Art Grupę Artistiko, a tutaj prezentuje zdjęcia projektu, z jakim ja zaczynałam. Poza kamerą popracowałam na dołem oraz dodałam białe gesso i wosk na całą powierzchnię pracy.


Hi,

It’s Artistiko birthday time! We planned several attractions for you. I had my active participation in one of them. Together with Agnieszka we decided to do live stream called “projects for two pairs of hands”. We both chose the same base and decorated it in our styles for half an hour. After this time, we changed projects and we finished each other’s work 😉. I like intense colours, Aga rather delicate, so it was a big challenge. If you are interested how these projects were created, I invite you to the Art Group Artistiko. In this post I present photos of the project with which I started. In addition to the live stream, I worked on the bottom and added white gesso and wax to the entire work surface.

LIVE TUTORIAL A TUTAJ TUTORIALE PRZYGOTOWANE Z OKAZJI URODZIN









Cześć,

Mam nadzieję, że bawicie się razem z nami z okazji 7 urodzin Artistiko. Zapraszam Was na moją urodzinową inspirację.

Mój projekt nawiązuje do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Pełno w nim blasku, światełek i świątecznych ozdób. 

Jako bazy użyłam dwóch stojących choinek, a jako dodatków elementów ze świątecznych kolekcji. Bazy oraz elementy pokryłam białym gesso, na choinkach dodatkowo zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski. Następnie wszystkie elementy pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb oraz posypałam brokatem. Choinki owinęłam maleńkimi ledowymi lampkami, a jako wykończenia użyłam pasty śniegowej, obficie posypanej brokatem. Dzięki temu choinki pięknie się mienią w świetle. 

Hi,

I hope, that you have fun with us on Artistiko's 7th birthday. I want to show you my birthday inspiration.


My project refers to the upcoming Christmas. It is full of glow, lights and Christmas decorations.


Two Christmas trees are base of my project. I also used elements from Christmas collections. I applied white gesso on all of elements and made a pattern with a mask. Then I colored all element with a mists and paits and put glitter on them. I wrapped the Christmas trees with tiny LED lights. As a finish I used snow paste, generously sprinkled with glitter. In effect Christmas trees shimmer beautifully in the light.



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty