Świąteczny domek / Christmas house + YouTube Tutorial

Cześć,

Kiedy myślę o wystroju domu na Święta Bożego Narodzenia, przychodzi mi na myśl dużo światełek i klimatycznych świeczników. Stąd pomysł na świecznik – świąteczny domek.

Bazą mojego projektu jest kamieniczka z najnowszej kolekcji Magical Time od Artistiko, dodatkami elementy z tej oraz innych świątecznych kolekcji. Bazy oraz elementy pokryłam białym gesso, następnie wszystkie elementy pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb i posypałam brokatem, całość pokryłam pastą śniegową. Strukturę cegiełek na kamieniczce uzyskałam za pomocą maski. Wszystkie elementy są przyklejone do podkładki pod kubek, a za kamieniczką pozostawiłam miejsce na tealight. 

Jeżeli macie ochotę zobaczyć film z powstawania świecznika, zapraszam na kanał YouTube Artistiko.

Hi,

When I think about home decor for Christmas, I think of a lot of lights and candlesticks. This is the reason why I made a candlestick – Christmas cottage.


A house from Magical Time collection is a base of my project. I also used elements from Christmas collections. I applied white gesso on all of elements and I colored them with a mists and paits and put glitter on them. As a finish I used snow paste, generously sprinkled with glitter. On the house I made a pattern with a mask. All elements are stuck to the cup pad. I left a place for tealight behind the cottage.


On the YT Artistiko channel you can watch a movie showing the process of creating a candlestick.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty