Zagubiona w lesie / Lost in forest

Cześć,

Pamiętam z czasów dzieciństwa bajkę o rodzince mieszkającej w starym bucie. Postanowiłam zrobić coś podobnego, tylko że moja wymyślona rodzinka zamieszkała w łyżwie. Łyżwa ta ukryta jest głęboko w lesie, gdzieś pomiędzy trawą, mchem i kamieniem, dlatego też jej wygląd ma w sobie wszystkie te elementy.

Uzyskałam je przy pomocy past strukturalnych oraz płynnych farb akrylowych. Przykleiłam mniejsze HDFy oraz odlewy które także pokryłam pastami strukturalnymi. Następnie bawiłam się farbami w taki sposób aby nadać przestrzenności do projektu. Jak byłam zadowolona z efektu to przykleiłam mech, który kolorowałam przy pomocy mgiełek. Dokleiłam leśne elementy, leśne ludziki i całość delikatnie zaśnieżyłam przy pomocy gesso. W końcu zbliża się zima.

Hi,

I remember from my childhood a fairy tale about a family living in an old shoe. I decided to do something similar, only my imaginary family lives in ice skate. This ice skate is hidden deep in the forest, somewhere between grass, moss and stone, which why I was trying to give to my project this look.

I obtained ice skate using structural pastes and liquid acrylic paints. I glued smaller HDFs and castings which I also covered with structural pastes. Then I played with paints to create 3d effect to the project. When I was satisfied, I glued the moss and coloured it with sprays. I glued forest elements, forest fairies and created a snowy effect with the white gesso. Winter is finally approaching.










Kreatywnego dnia / Have a creative day

Asia


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty