Jajko na patyczku / Egg on a stick

Witajcie,

Widziałam już bazie na wierzbach, to oznacza, że najwyższy czas wpuścić trochę wiosny do domu, również w dekoracjach. Na początek zrobiłam coś prostego, co może posłużyć, jako dekoracja doniczki, bukietu, a nawet koszyczka świątecznego. Jajko na piku w wiosennych klimatach z barankiem oraz baziami z najnowszej kolekcji Hello Spring.

W środek bazy hdf wkleiłam papier ryżowy z ptakami, na to przykleiłam ramkę, którą ozdobiłam przy użyciu farb akrylowych oraz maski bąbelki.
Fakturę na baranku wykonałam z pasty strukturalnej. Pastą również posmarowałam delikatnie bazie, potem pochlapałam je delikatnie złotą farbą.
Do wykończenia użyłam sizalu, sztucznych kwiatków oraz wstążek.
Tak oto powstała pierwsza dekoracja wiosenno - wielkanocna. 

Hello,

I've seen willow base before, it means it's high time to let some spring into the house, also in decorations. For starters, I made something simple that can be used as a decoration for a flowerpot, bouquet or even a Easter basket. Egg on the peak in spring climates with a sheep and catkins from the latest Hello Spring collection. 

In the middle of the HDF base I pasted rice paper with birds, on it I glued a frame, which I decorated with acrylic paints and a bubble mask. I made the texture on the sheep from structural paste. I also gently spread the paste on the base, then sprinkled it delicately with golden paint. I finished it with sisal, artificial flowers and ribbons. This is how the first spring-Easter decoration was created










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty