Wielkanocna kartka / Easter Card

Cześć,

Wielkanoc coraz bliżej, niedługo zaczniemy sobie wysyłać świąteczne życzenia. Stąd pomysł na świąteczną kartkę.

Do jej wykonania użyłam ramki jajka z kwiatkami oraz elementów HDF z najnowszej kolekcji Artistiko „Hello Spring” oraz papierów z kolekcji „My Garden”. Elementy HDF podmalowałam białym gesso, a baranka zaembossowałam białym pudrem. Następnie ułożyłam kompozycję z kwiatków i gałązek. Na koniec pochlapałam tuszami akrylowymi, dodałam zaembossowany napis oraz perełki samoprzylepne.

A jak u Was, wysyłacie kartki na Wielkanoc?


Hi,

Easter is getting closer and we’ll be sending each other Christmas greetings soon. Hence the idea for an Easter card.


I used an Easter egg frame with flowers and elements from Hello Spring collection and papers from My Garden collection. I painted the HDF elements with white gesso, and embossed the lamb with white powder. Then I made a composition of flowers and twigs. At the end, I splashed it with acrylic inks, added embossed inscription and self-adhesive pearls.


Do you send Easter cards?








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty