Wielkanocna pisanka / Easter egg


Witajcie, 

Dzisiaj mam dla Was niekonwencjonalną zawieszkę na drzwi, w kształcie nakrapianej pisanki. Na bazę wybrałam duże jajko, pisankę. Przy pomocy pasty strukturalnej i szablonu naniosłam na plecy bazy wzór wzór splotów. Kiedy pasta przeschła pomalowałam tył oraz front na jasne, pastelowe odcienie żółtego i zielonego. Potem przy pomocy pędzla, zrobiłam chlapania białe, czarne oraz złote, dzięki czemu uzyskałam nakrapianą pisankę. 
Żeby zawieszka nie była zbyt płaska, pomiędzy dwie części bazy wkleiłam kawałek brzozowego patyka, który stał się również miejscem do umocowania sznurka.

Na froncie pisanki zrobiłam kompozycję z kwiatów, sizalu, piórek i elementów hdf takich jak min. bazie. Jajko hfd pomalowałam poprzez szablon rozety. Dodatkowe hdfki również są nakrapiane.
Centralnym punktem w kompozycji jest wielkanocny królik stojący na brzozowym patyku i trzymający złote jajko. Królik jest pomalowaną na biało zabawką znalezioną w czekoladowym jajku niespodziance.

Hi

Today I have an unconventional door hanger in the shape of a spotted Easter egg for you. I chose a large an Easter egg as the base. With the help of texture paste and a newer configuration, prepare the back of the base pattern. When was dry, I painted the back and front in light, pastel shades of yellow and green. Then with a brush, a circle of splashes white, black and gold, thanks to which I gave a spotted Easter egg. So that the pendant is not too flat, I glued two parts of the base with a piece of birch stick, which also became a place for attaching a string.

On the front of the Easter eggs, a composition of flowers, sizes, feathers and HDF elements. I painted the hfd egg with a rosette template. Additional HDFs are also speckled. The central is an Easter rabbit standing on a birch stick and holding a golden egg. The rabbit is a white painted toy found in a chocolate surprise egg.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty