Kolorowa kanwa / Colorful canvas

Cześć,

Wiosna nadeszła, a za oknem jakoś tak szaro i ponuro. Na przekór temu, mój dzisiejszy projekt ma w sobie wiele kolorów.

Jako bazy użyłam podobrazia, a jako dodatków elementów z kilku kolekcji, metalowego kwiatka oraz z masy superlekkiej. Bazę oraz elementy pokryłam białym gesso, na podobraziu dodatkowo zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski. Ułożyłam kompozycję, a następnie wszystkie elementy pokolorowałam za pomocą mgiełek i farb. Dodałam małą buteleczkę z koralikami. 

Teraz jest naprawdę wiosennie!

Hi,

Spring has come, but outside the window somehow gray and gloomy. In spite of this, my project has many colors.

A canva is base of my project. I also used HDF elements from a few Artistiko collections, metal flower and elements from extra light modelling paste. I applied white gesso on all elements and made a pattern with a mask. Then I colored the project with mists and paints. I added a small bottle with colorful beads. 


It's really spring now!









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty