Kompozycja na jajku / Composition on the egg

Witajcie. 

Po wiosennych porządkach, przyszła pora na wielkanocne dekoracje. Święta już blisko i dlatego przygotowałam kolejną ozdobę.  Jeśli myślicie, że bazy hdf są mało przestrzenne to chciałabym to obalić. Dają dużo możliwości kreatywnych rozwiązań. Idealnie nadają się aby budować na nich dekoracje. 

Wnętrze bazy  ozdobiłam papierem ryżowym, natomiast na górze zbudowałam ze sznurka ptasie gniazdo i wypełniłam kwiatami. W kompozycji użyłam też małe gałązki hdf  z kwiatuszkami co znacznie wzbogaciło dekorację.  Piórka, sizal, gaza i wstążka vintage ubogaciła całość ozdoby. Mam nadzieję, że bez względu na sytuację cieszycie się z nadchodzących świąt i tworzycie dekorację. 

Hello. 

After spring cleaning, it's time for Easter decorations. Holidays are near and that's why I have prepared another decoration. If you think that HDF databases are not very spatial then I would like to disprove it. They offer a lot of possibilities for creative solutions. They are perfect to build decorations on them. 

I decorated the interior of the base with rice paper, and at the top I built a bird's nest from a string and filled it with flowers. I also used small HDF twigs with flowers in the composition, which greatly enriched the decoration. Feathers, sisal, gauze and vintage ribbon enriched the whole decoration. I hope you enjoy the upcoming holidays and create decorations no matter what the situation. 






Serdecznie pozdrawiam 
Best regards
– Magda
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty