Magiczny ogród / A magical garden

Cześć! 
Przedstawiam Wam mój kolejny projekt dla Artistiko z nową kolekcją dodatków hdf i masek #springmoments

Hey!
I present to you my next project for Artistiko with a new collection of hdf and masks #springmoments


Z tęsknoty za słońcem, zielenią, kwiatami, powstał projekt "Magiczny ogród"
Do stworzenia go użyłam bazy #hdf w kształcie motyla, oraz nowych masek i dodatków z kolekcji Artistiko.

From the longing for the sun, greenery and flowers, the "Magic Garden" project was made.
To create it, I used a butterfly-shaped #hdf base, and new masks and additions from the Artistiko collection.



Na początek wszystko pomalowałam białym gesso, następnie przy pomocy pasty modelującej i nowej maski stworzyłam piękne wzory jako tło. 
Aby nadać kolor użyłam błyszczących mgiełek akwarelowych i stempla. Dodatki #hdf i papierowe kwiaty również spryskałam mgiełkami. Po wyschnięciu ułożyłam kompozyje i przykleiłam na heavy body gel. Dodałam gaze i pare elementów metalowych. 

At the beginning I painted a white gesso, then with a modeling paste and a new mask, I created beautiful patterns as a background.
To give color I used shiny watercolor mists and a stamp. #Hdf and paper flowers also sprinkled with mists. After drying, I put together the composites and stuck it on a heavy body gel. I added gaze and a few metal items.




Nowe maski i elementy dekoracyjne #hdf inspirują do stworzenia cudownych wiosennych projektow.

New masks and decorative elements #hdf inspire you to create wonderful spring projects.



Pozdrawiam Was i do zobaczenia/ I greet you and see you
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty