Wiosenna klatka / Spring cage

Witajcie,

Mam nadzieję, że już wszyscy poznaliście naszą piękną cudowną wiosną pachnącą kolekcję SPRINNG MOMENTS  WIOSENNE CHWILE i powoli zabieracie się do tworzenia kolejnych słonecznych już projektów. Nasze DT będzie was w tym miesiącu zachęcać do tych słonecznych inspiracji i postaramy się Wam pokazać pełen wachlarz możliwości jakie można stworzyć z WIOSENNYMI CHWILAMI. 

Ja przygotowałam dzisiaj dla Was klatkę w moich ulubionych brązach i beżach. Odrobina zieleni i kilka elementów z papierów Mintay dodały jej wiosennego uroku.Całość zagruntowałam gesso, w niektórych miejscach dodałam pastę pękającą.pokolorowałam klatkę mgiełkami i farbami od Tattered Angels, a na koniec dokleiłam kawałek koronki. Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu i zachęci do wiosennych projektów.


Welcome,
I hope that you all have already seen our new spring collection and you are ready for some really sunny colorful projects this month. Our DT members will try to encourage you to do so and this month our blog would be full of colors and spring projects. We will try to show you full range of possibilities to create with SPRING MOMENTS

Today O prepared for you a cage with my favorite color pallet using some of the spring decors from new collection. Few elements of Mintay new paper collection and bright green paint added the final spring touch.I primer all elements with white gesso, added some cracking paste colored everything with brown mists and paints from Tattered angels attached some lace and my spring cage was ready. I hope you will enjoy it.








Have a lovely day/ Pozdrawiam 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty