Sen o wiośnie

Hej!
Miałam sen... cudowny sen... Ciepły i słoneczny dzień, kwitnące drzewa, śpiewające ptaki... Wiosna wróciła...

Hi!
I had a dream... a wonderful dream... A warm and sunny day, blooming trees, singing bird...  Spring came back.


Ten sen zainspirował mnie do stworzenia kolejnego projektu w ramach DT Artistiko. Podstawą projektu jest Łapacz snów z Artistiko oraz dodatki z najnowszej kolekcji Spring moments / Wiosenne chwile.

This dream inspired me to create another project within DT Artistiko. The basis of the project is the dream catcher from Artistiko and additions from the latest collection Spring moments.




Do stworzenia pracy użyłam białego gesso, farb akwarelowych i akrylowych metalicznych. Pastą modelującą i nową maską Artistiko stworzyłam piękny wzór gałązek. Dodatkowo przykleiłam kwiaty z foamiranu, sizal i pióra, a na koniec przywiązałam różne materiałowe wstążki, które współgrają z kolorami bazy #hdf

I used white gesso, watercolors and acrylic metallic paints to create the project. With a modeling paste and a new Artistiko mask, I created a beautiful pattern of twigs. Additionally, I glued flowers from foamiran, sisal and feathers, and finally I tied various fabric ribbons that match the colors of the #hdf base.



 

Mam nadzieję, że moja praca szybko przywoła wiosnę i zainspiruje Was do tworzenia.

I hope my work will bring spring soon and inspire you to create.

See you later! / Do zobaczenia!
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty