Wielkanocny koszyk / Easter basket

Witajcie,

Co prawda wiosnę już powoli udało nam się przywołać na blogu Artistiko więc co powiecie na odrobinę wielkanocnych inspiracji. Co prawda mamy jeszcze trochę czasu, ale łapka w górę, kto nie lubi tych wszystkich pastelowych kolorków i ozdabiania jajek. Moja dzisiejsza propozycja dla was to wielkanocny koszyk z mini kursem jak go wykonać.

Zapraszam na zdjęcia.

Zaczynamy od pokrycia wszystkich elementów białym gesso, co ułatwi nam nakładanie farby. Kiedy wszystkie elementy przeschną zabieramy się do kolorowania i uzyskiwania koloru jaki nas usatysfakcjonuje. Ja użyłam farb renesans i cadence. Rączki koszyczka okleiłam sznurkiem i pomalowałam go gdzie nie gdzie białym gesso. Na bazę jajka nałożyłam jedną z naszych nowych masek, która idealnie oddaje urok Wielkanocy. Całość pokolorowałam farbami zielona żółtą i niebieską metaliczną.Niektóre elementy wytuszowałam, a inne pochlapałam inkiem w kolorze białym i czarnym. Do koszyczka dodałam również odrobinę koronki, która idealnie wkomponowała się w nastrój wielkanocy. Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani i wkrótce pokażecie nam Wasze wielkanocne inspiracje.

Hello,
I hope that you already could feel a little bit of the spring on our blog, so what would you say about a bit of Easter decorations this time which you can create with our new collection.Hands up who doesn't like and wait for all this nice pastel colors and decorating eggs time.I created today ester basket for you with a short introduction how to do it.Ready ...so seat back and enjoy the pictures.

I paint all the elements with white gesso after they dried I chose the color and color all my elements until it was satisfying for my eye. I used Renesans and Cadens paints. The handels of the basket I covered with natural rope and painted in few parts.I used one of the new mask on egg  base and painted with yellow, green and metallic blue. As a finished touch I splash black and white ink and added some lace. I hope you enjoyed it.














Pozdrawiam/ Hugs 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty