Pastelowy wianek

Hej, witajcie!
Dziś u mnie piękne słonko i ja jak zwykle o tej porze roku bardzo już tęsknię za wiosną. Nowa kolekcja artistikowych hdf-ów aż się prosi, żeby trochę ukoić taką tęsknotę. Widzieliście zapewne ile tego i jakie to (tak mówiła moja mama;). Z inspiracjami typowo świątecznymi jeszcze zaczekam, ale wiosenna musi już być. Oczywiście w nowościach mam znów zdecydowanych faworytów. Wśród nich znalazły się cudne klateczki i delikatne gałązki. No i oczywiście baza pod wianek, uniwersalna na każdą porę roku. Nie zapominajmy też o nowych maskach, jedna z nich znalazła się również na mojej pracy. Jak widzicie elementy tegorocznej kolekcji świetnie łączą się z zeszłorocznymi, do tego troszkę scrapowych kwiatków, sizalu, radosne kolorki i… wiosno, czekamy!












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty