Przebudzenie Wiosny / Spring Awakening

Oj tak, już powoli w mojej głowie zaczyna ćwierkać ;) a to za sprawą nie tylko dodatniej temperatury za oknem, lecz przede wszystkim nowej wiosennej kolekcji Artistiko :). Tak więc i mój projekt, który przygotowałam dla Was jest naprawdę wiosenny - romantyczne klateczki, ozdobione hdf-kami Artistiko w postaci gałązek i ukwiecone.
Z pomocą przyszły mi tutaj jasne kolory farb akrylowych: lekka mięta, srebro i biel, lekko przemuskane woskami z odcieniem turkusu i różu. A wszystko to na bazie kształtów Artistiko, pomalowanych najpierw czarnym gesso...

Oh yes, I can hear a birdsong in my head :) not only because of rising temprature outside, but mainly due to newest Artistiko Spring Moments collection :). So also my project is in Spring mood - romantic cages decorated with hdf branches and paper flowers.
I decided to use really spring, light colors: light mint, silver and white, delicately touched with waxes in light turquoise and pink colors. All this created using Artistiko bases, first painted with black gesso...











Mam nadzieję, że już Wam lżej na duszy :) czekamy na Wiosnę...

I hope You enjoy my project :) we await Spring...


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty