Design Team 2020

Witajcie!
Z wielką radością przedstawiamy Wam nasz nowy DESIGN TEAM 2020 :))))
W tym sezonie zobaczycie prace Beaty Bączek, Anny Iwanowskiej, Marleny Bandera i Kasi Salmanowicz oraz Asi Szczurowskiej i Magdy Kamińskiej, które właśnie do nas dołączyły.

Wkrótce na blogu pojawią się nowe projekty! Zapraszamy do śledzenia twórczości dziewczyn również na naszych profilach na Facebooku i Instagramie.

 ---------------------------------------------------------------------------

 Właścicielka i projektantka naszych wyrobów
--------------------------------------------------------------------------
 Koordynator Design Team
-------------------------------------------------------------------------

 --------------------------------------------------------------------------

Mam na imię Asia i mieszkam z rodziną (mężem, 2 letnią córką i dwoma puchatymi psiakami) we Wrocławiu. Rękodziełem zajmuję się od kilku lat, ale mój prawdziwy rozkwit rozpoczął się 3 lata temu. Wtedy pokochałam media, nabrałam do nich śmiałości, przestałam bać się ich używać. Uwielbiam fantastykę - filmy, seriale, książki (przez rękodzieło książki trochę odepchnęłam na bok) dlatego w moich pracach często pojawia się element baśniowy, magiczny, nierealny. Jestem bardzo szczęśliwa że będę mogła Was inspirować w najbliższym okresie, mam nadzieję że moje prace natchną Was do twórczej zabawy. 
--------------------------------------------------------------------------
Tworzenie to dla mnie niesamowita przygoda, wyjazd w nieznane, cudowne doznanie, niezwykły epizod i ekscytujące zdarzenie pośród szarej rzeczywistości. Jest to pasja, która mnie nakręca, wyzwala i dodaje skrzydeł. Uwielbiam delikatne, romantyczne projekty w spokojnych, pastelowych barwach. Niezmiernie się cieszę, że moje ścieżki zeszły się z Artistiko i mogę być częścią tak niesamowicie inspirującego Teamu. Do zobaczenia na Artisticznej ścieżce.
------------------------------------------------------------------------

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty