Opowieść o wróżce / Story about Fairy

Cześć,
Jestem Asia Szczurowska z Łapkodzieło. Jestem bardzo szczęśliwa, że dostałam szansę prezentowania moich prac w DT Artistiko. Świetne i ciekawe produkty, utalentowany zespół sprawiają, że jestem jeszcze bardziej podekscytowana. Na moją pierwszą inspirację wybrałam cudowne papiery. Nie mogłam się zdecydować, którą z kolekcji wybrać, dlatego postanowiłam je połączyć. Papier, który użyłam jako tło LO pochodzi z kolekcji Vintage Meadow, a wycięte elementy z Boho Story.
Papier bazowy przykryłam clear gesso i przez dwie maski (mozaika i piórka z kolekcji Boho Story) dodałam tekstury. Następnie wybrałam elementy z HDFu (łączyłam kolekcję Vintage Meadow oraz Flower power), które przetarłam białym gesso oraz farbami w pasujących kolorach. Do całości używałam suchego pędzla. Elementy wycięte z kolekcji Boho Story przyciemniłam na krawędziach. Po tym pozostawało mi już tylko wszystko połączyć i dodać zacieki w tle.

Hi,  
My name is Asia Szczurowska, and you can find me on FB Łapkodzieło. I'm thrilled to be a part of this amazing team. Wonderful and interesting products, many talented people make me even more happy.

For my first inspiration I chose wonderful papers sets. It was very difficult to choose only one collection, so I decided to make my work using both. Paper used for LO background is from Vintage Meadow collection and paper elements are cut out from Boho Story. Base paper I covered with clear gesso and I created textures with two stencils (both from Boho Story collection). Then I chose few of HDF elements (combination of Vintage Meadow and Flower Power collections) and covered them with white gesso and acrylic paints using dry brush. Paper elements (cut out from Boho Story) i distressed with brown ink. In last step I connected all together and added some paint stains.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty