Zawieszka z kurką / Pendant with hen

Hej, witajcie !

Zanim pokażę Wam co dziś dla Was mam, podzielę się radością (dla tych, którzy nie jeszcze nie wiedzą :) czeka mnie kolejne pół roku z marką Artistiko, będę Was dalej inspirować, pokazywać co możemy wyczarować z produktów tej marki.

Dziś więc, wyczarowałam dla Was zawieszkę z kurką, już w klimacie czysto wielkanocnym, ze stosownym napisem :). Zazwyczaj staram się żeby moje inspiracje nie były obrazkami z gotowych elementów, ale... kiedy zaczęłam szykować sobie hdf-kowe dodatki jakoś same układały się w taki sielski, wiejski obrazek. Jako baza posłużyła mi średnia ramka z najnowszej kolekcji, z niej też pochodzi maska, której użyłam na bazie, kurce i jajeczkach.

Cała reszta to elementy z wielu różnych kolekcji. Mój obrazek podkolorowałam fluidami i przetarłam białym gessem. Na koniec obowiązkowe chlapki, sznureczek z kokardką vintage i... gotowe :)


Hey, hello !

Before I show You what I have for You today, I will share my joy (for those who don't know yet :) I will be with You for another half year with the Artistiko brand, I will continue to inspire You, show what we can make from products of this brand.

So today, I make a pendant with a chanterelles for You, already in a purely Easter climate, with the appropriate inscription :). Usually I try to make my inspirations not be picture of ready-made elements but... when I started to prepare my hdf additions, they somehow arranged themselves in such an idyllic, rural picture. As a base, I used the medium frame from the latest collection, the stencil I used on the base, chanterelles and eggs.

All the rest are elements collections. I colored my picture with fluid and wiped it with a white gesso. At the end, obligatory drops, string with a vintage bow... ready :)










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Maska / Szablon Ornamenty

Komentarze

Popularne posty