Wiosenny kwiatek / Spring flower

Hej hej !

Nowości od Artistiko ciąg dalszy. Tym razem jako uzupełnienie pojawiła się baza kwiatka z nakładką, który występuje w trzech rozmiarach.

Do mojej wiosennej inspiracji wybrałam najmniejszy rozmiar kwiatka, w środku wykonałam decoupage z serwetką w róże. Hdfki pomalowałam tym razem bardzo dokładnie na biało. Na nakładkę położyłam pastę strukturalną w kolorze białym przez Artistikową maskę serwetkę, która idealnie tu pasuje. Pofarbowałam gazę farbami akrylowymi w kolorze różu i zieleni, to kolory które bez dwóch zdań kojarzą mi się z wiosną. Całości nadałam kolor farbkami akwarelowymi. Do tego zawieszka z materiału, pomponów, koronki i sznurka. Podkreśliłam krawędzie czarną farbą akrylową i dodałam kilka stempli. Nie mogło zabraknąć chlapnięć i tym razem postanowiłam dodać trochę brokatu, który nie tylko w Święta Bożego Narodzenia daje niepowtarzalny klimat. 


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja inspiracja :).
Zapraszam na Art Grupę Artistiko na Facebooku gdzie możecie chwalić się swoimi pracami z wykorzystaniem wyrobów Artistiko.


Hi Hi !

News from Artistiko continued. This time, as a supplement a flower base with an overlay has appeared, which is available in three sizes.

For my spring inspiration I chose the smallest flower, inside I made a decoupage with a napkin with pink roses. This time I painted Hdfs very white. On the overlay I put a white structure paste by the Artistiko doily stencil that fits perfectly here. I dyed the gauze with acrylic paints in pink and green, there are the colors that I associate with spring. I gave the whole color with help of watercolor paints. For this pendant from a material, pompoms, lace and string. I highlighted the edges with black acrylic paint and added a few stamps. There was a lot of splashing and this time a decided to add some glitter, which gives a unique atmosphere not only on Christmas.

I hope You like my inspiration :)
I invite You to the Art Grupa Artistiko on Facebook where You can show Your works with Artistiko products. 





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty