Uskrzydlony tag / Winged tag

Cześć,
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam magiczny tag z medalionem. Dwie bazy z HDF i dwa kolory gesso. Praca powstawała w dwóch etapach:
Tag: Bazę pokryłam czarnym gesso: ramkę w całości, zaś tło uważając, by gessem nie pokryć części gdzie ma się stykać z ramką. Po wyschnięciu odrysowałam wewnętrzny obrys i tam nałożyłam wzór przez maskę. Następnie użyłam różnych wosków i proszków, które nadały metalicznego efektu. Całość popsikałam czarną mgiełką, ze względu na to, ze powierzchnia była śliska zamiast jednolitego czarnego koloru otrzymałam kropelki, które po wysuszeniu nagrzewnicą dodały efektu jak stemple
Medalion: Bazę pokryłam w całości białym gesso. Po całkowitym wyschnięciu przy pomocy kleju do Decoupage nałożyłam papier ryżowy. Po wyschnięciu na obramowanie nałożyłam wzór przez maskę z kwiatami i całość pokryłam pierw fioletowym i niebieskim kolorem, a później nałożyłam na to srebrny (dzięki temu kolory nawiązujące do taga wydobywają się spod srebrnej warstwy). Na koniec przykleiłam skrzydełka w miejscu, gdzie dziewczynka z obrazka miała namalowane skrzydła.
Połączyłam w tym projekcie bazy z różnych kolekcji, przeciwne tła oraz mocne i delikatniejsze kolory, a mimo wszystko wydaje mi się że praca wyszła spójnie.
Mam nadzieję, że moja inspiracja zachęci Was do używania naszych HDFów (czy to baz czy wyciętych elementów) z różnymi podkładami i kolorami. Hi,
For today's inspiration I have prepared a magic tag with a medallion. The work was created in two stages:
Tag: I covered the base with a black gesso the whole frame. I covered the background carefully, trying  not to cover the part where it is in contact with the frame. After drying, I applied a pattern there through the mask. Then I used waxes and powders that gave a metallic effect. I fainted the whole with a black mist. Surface was slippery so instead of a uniform black color, I received droplets.

Medallion: I covered the base entirely with white gesso. After drying completely, I applied rice paper with decoupage glue. After drying on the border, I applied the pattern through a mask and covered it first with purple and blue, and then applied silver. Finally, I glued the 3d wings where in the picture were painted.

In this project, I combined bases from various collections, opposite backgrounds, strong and delicate colors. 

I hope that my inspiration will encourage you to use our HDFs (whether bases or cut elements) with various gessos and colors.








Kreatywnego dnia / Have a creative day

Asia
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com
Maska / Szablon - Mozaika

Komentarze

Popularne posty