Kolorowy domek / Colorful House

Witam! 

Jest mi niezmiernie miło zaprezentować moja pierwszą inspirację w ramach DT Artistiko. Stworzyłam sielską i spokojną scenkę o nieco rustykalnym wyglądzie. Wykorzystałam domek z hdf jako bazę mojego projektu i udekorowałam go wieloma roślinnymi i kwiatowymi elementami. Mój projekt zdecydowanie przywołuje już wiosnę swoimi jasnymi i radosnymi barwami.

Zaczęłam od nałożenia grubej warstwy gesso na wszystkie elementy hdf. Następnie na dach domku nakleiłam falistą tekturę. Żeby nadać domkowi więcej tekstury dodałam odbitki stemplowe o wzorze cegły i nałożyłam pastę modelującą przez szablon. Na gel medium przykleiłam pozostałe ozdoby i pomalowałam farbami akrylowymi starając się podkreślić stworzoną teksturę. Uwielbiam projekty 3D, dlatego moje małe gąski przechadzają się przed domkiem, a okiennice nie są całkiem otwarte, ale nieco odstają od elewacji. Niektóre z artistikowych hdfków są tak słodkie, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam umieścić je w projekcie, tak jak tego małego, słodkiego króliczka wyglądającego zza domku :).


Hello!

I'm pleased to share with you my first DT inspiration for Artistiko. I have created an idyllic, rural scene with a bit of a rustic look. I used a hdf house as a base for my project and many floral elements to decorate it. My project is calling for spring to come with very bright and cheerful colors.


I started by applying a thick layer of white gesso to all hdf elements. I then adhered a ruffled cardboard to the house roof. To add even more texture to the house I added some brick wall stamps and applied a modeling paste through the stencil. I used a gel medium to attach the rest of hdf embellishments and colored the house with acrylic paints to emphasize the textures created. I love 3D projects, so sweet little geese walk in front of the house and the wooden shutters are not entirely open but pop-out from the house just a little. Some of the Artistiko's hdf elements are so cute - I couldn't restrain myself so there is a cute little bunny peeping from behind the house :).







Serdecznie dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, do zobaczenia następnym razem.Thank you for stopping by. See you next time.

Pozdrawiam / 
Cheers
Magda Kam

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty