Cukierek albo psikus- koszyk na słodycze / Trick or treat - candy basket

Uwielbiam Halloween. 
Co roku spotykamy się z przyjaciółmi i robimy sobie strrrraszną imprezę. Zabawa jest pierwszorzędna, a dorośli są chyba nawet bardziej zadowoleni niż dzieciaki :D 
Postanowiłam wykonać koszyk na słodycze jako inspirację dla Aristiko. Użyłam kapitalnych halloweenowych nietopetrzy, dyń oraz napisów <3 Najpierw pomalowałam koszyk białą i czarną farbą. Zalakierowałam kilkoma warstwami lakieru i wykonałam transfer grafiki. Pomalowałam gumowego nietoperza oraz dekory czarnym gesso, a dynie farbą Aby podkreślić dekory od Artistiko oraz gumowego nietoperza użyłam wosków. Mam nadzieję, że mój projekt Wam się podoba. Udanej zabawy Hallowenowe

I love Halloween. Every year we meet up with friends and have a terrible party. The fun is great and the adults are probably even more happy than the kids. :D I decided to make a candy basket as an inspiration for Aristiko. I used great Halloween bats, pumpkins and inscriptions <3 First, I painted the basket with white and black paint I varnished it with several layers of varnish  and transferred the graphics. I painted a rubber bat and decors with black gesso and pumpkins with paint. To highlight the decor from Artistiko and the rubber bat, I used waxes I hope you like my project. Happy Hallowen.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty