Leśne Święta / Forest Christmas


Hej hej !
Jako inspirację wykonałam dla Was duży medalion w świątecznym klimacie. Użyłam do tego cudownych dodatków hdf od Artistiko z dwóch świątecznych kolekcji - Cozy Christmas oraz Na gwiazdkę. Możecie tu zobaczyć choineczki, prezenty, śnieżynki, do tego maska gwiazdki, metalowe elementy oraz wyciski z foremek. Nie zabrakło także gazy i mchu. Wszystkie elementy pokryłam cienką warstwą białego gesso, następnie przykleiłam do medalionu.
Chciałam żeby całość miała kolory zieleni i brązu, trochę w leśnych klimatach. Ciut wybielenia, chlapnięć  i stempli.
Tak prezentuje się mój projekt.

A Wy co tworzycie z Artistikowymi produktami?
Chwalcie się na Art Grupa Artistiko na Facebook'u.
Hey Hey!

As an inspiration I made a large medallion for You in a Christmas climate. I used wonderful hdf additions from Artistiko from two Christmas collection. You can see Christmas trees, gifts, snowflakes, star stencil, metal elements and mold elements. There was also gae and moss. I covered all the elements with a thin layer of white gesso then stuck to the medallion.
I wanted the whole project to have green and brown colors, a bit in forest climate. A little of whitening, splashes and stamps. This is how my project looks like.

And what do You create with Artistiko products?
Show off at Art Grupa Artistiko on Facebook.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty